
Пазарът на труда се променя с безпрецедентна скорост, движен от иновации, глобализация и новите нужди и очаквания на бизнеса. Днес повече от всякога създаването на устойчиви, гъвкави и вдъхновяващи кариери се превръща в основен приоритет на работодателите.
„Бъдещето: Пазарът на труда и еврото“ поставя акцент върху Employer Branding-а, успешната кариера и ролята на работодателите в професионалното развитие на служителите. Изданието е посветено на компании, които не само се адаптират успешно към най-новите тенденции в HR индустрията, но и активно привличат млади таланти, като изграждат устойчив и силен работодателски имидж.
Проектът e платформа за споделяне на иновативни подходи, успешни практики и вдъхновяващи примери, които оформят бъдещето на работната среда и отношенията между служители и работодатели.
Запис: 1 октомври 2025 г., 14:00 ч., студио Bulgaria ON AIR
Излъчване: 12 октомври 2025 г., 19:30 ч., хибридно излъчване
• Телевизия Bulgaria ON AIR
• Онлайн стрийминг на www.bgonair.bg и www.dnes.bg
• Социални мрежи: Facebook страницата на Bulgaria ON AIR
Теми:
– Как влизането в еврозоната ще промени пазара на труда в България;
– Означава ли въвеждането на еврото автоматично и по-високи заплати;
– Ще доведе ли еврозоната до повече чужди инвестиции и нови работни места;
– Ще стане ли България по-привлекателна за големите работодатели от ЕС;
– Поколенията „Z“ и „Алфа“ и нуждите на младите – какво предстои;
– Дуална образователна система – ключът към квалифицираната работна ръка;
– Ролята на HR в идентифицирането и развитието на бъдещи лидери;
– AI и новите работни модели и професии;
– Финансов wellbeing, обучения и социални активности;
Аудитория: Повече зрители с висше образование, собственици или съдружници в частни компании, ръководители и експерти от различни сектори, държавни институции и неправителствени организации.
Добавена стойност:
– Органично бранд съдържание в телевизионен и онлайн формат;
– Продуктово позициониране в компанията на висок ранг експерти и популярни водещи (модератори);
– Допълнително разпространение на телевизионното съдържание в собствени онлайн канали на медията и социални мрежи (YouTube, Facebook, Instagram);
– Достигане до икономически активна и образована аудитория, живееща в София и големите градове.
Изминали издания:
⇒ Бъдещето: Работодатели и кариера 2024
⇒ Бъдещето: Работодатели и кариера 2023