Димитър Димитров

Димитър Димитров е опитен консултант по дигитална трансформация с над 20 години разнообразен опит в сектори като електронна търговия, финтех, плащания, логистика, лотарии, пазари, телекомуникационни компании, разработка на софтуер и дигитални услуги.

В момента той е изпълнителен директор на SocialScore, новаторска платформа, използваща базирани на данни анализи за прогнозен анализ и разширено сегментиране на клиентите, позволявайки на финансовите институции и онлайн бизнеса да оптимизират маркетинга, да персонализират потребителското изживяване и да управляват риска ефективно.

През цялата си кариера Димитър успешно е ръководил стратегически инициативи и сложни проекти за компании, включително Rocket Internet, Ozone.bg, A1, CashCredit, eBag.bg, QAIWARE, Telenor и Scorify, като значително е подобрил техните бизнес процеси, дигитално присъствие и пазарно представяне. Той е специализиран в съчетаването на иновативни технологии със стратегически маркетинг и оперативно съвършенство, като последователно постига осезаеми, подкрепени с данни резултати.

С дълбоко разбиране както на техническите, така и на бизнес перспективите, Димитър помага на малките и средни предприятия (МСП) и големите предприятия да се ориентират в развиващия се дигитален пейзаж, да рационализират customer journeys и да постигнат устойчив растеж. Неговият опит в клиентското изживяване (CX), омниканалните стратегии и дигиталния анализ го позиционира уникално, за да напътства бизнеса през най-важните му дигитални трансформации.

Димитър е активен участник в европейската дигитална общност, като често споделя практически идеи и далновидни стратегии чрез професионални лекции, семинари и статии. 

Share This Speaker