
Как ще изглежда животът утре? Светът е в процес на трансформация и иновациите не просто променят, а преосмислят ежедневието. Бумът на AI, който вече преобразява индустриите, ще продължи с още по-голяма сила през 2025 г., повишавайки стандарта на живот.
Мултиплатформеният проект „Бъдещето“ е трибуна за експертни дискусии, с фокус върху най-важните теми, определящи визията и посоката на развитие на обществото.
В първото издание за 2025 г. „Бъдещето: Начин на живот“ ще представим компании и сектори, които променят ежедневието и имат значим принос за повишаване удовлетвореността, благосъстоянието и комфорта на обществото. Проектът ще се съсредоточи над устойчивите практики в областта на архитектурата, строителството, образованието, балансът между професионалния и личния живот, качеството на домашната и работната среда, здравословната храна и балансираното хранене, физическото и менталното здраве, туризмът.
Излъчване: 9 март 2025 г., 19:30 ч., хибридно излъчване
• Телевизия Bulgaria ON AIR
• Онлайн стрийминг на www.bgonair.bg и www.dnes.bg
• Социални мрежи: Facebook страницата на телевизия Bulgaria ON AIR
Теми:
– Качество на дома – жилището, което кореспондира с повишаващия се стандарт на живот. Модерно строителство;
– Работната среда в дома и офиса;
– Смарт технологии, които променят потребителското поведение;
– Висшето образование като двигател за повишаване на жизнения стандарт и път за преодоляване на неравенството и бедността;
– Кои са специалностите и професиите на бъдещето?
– Wellness и SPA туризъм – баланс между здраве и личен живот;
– Здравни иновации, високотехнологична диагностика;
– Персонализираната грижа за здравето;
– Здравословно и балансирано хранене;
– Green lifestyle;
– Психология на щастието и благополучието.
Аудитория: Ръководители на компании и експерти от различни сектори – образование, строителство, технологии, ритейл, Wellness и SPA туризъм, здравеопазване, фармация, хранителна индустрия, диетология, HR, банки, фитнес.
Добавена стойност:
– Органично бранд съдържание в телевизионен и онлайн формат;
– Продуктово позициониране в компанията на висок ранг експерти и популярни водещи (модератори);
– Допълнително разпространение на телевизионното съдържание в собствени онлайн канали на медията и социални мрежи (YouTube, Facebook, Instagram);
– Достигане до икономически активна и образована аудитория, живееща в София и големите градове.
Пълен запис на „Бъдещето: Начин на живот 2025“:
Изминали издания:
⇒ Бъдещето: Начин на живот 2024