Георги Малчев има над четвърт век бизнес и маркетинг опит като основател на компании, мениджър и директор, член на съвета на директорите. Участвал e активно в развитието на редица бизнеси. Георги има опит като ментор на стартъпи към Eleven, Endeavor, Founder Institute. Съдружник в стартъп, финансиран в batch 3 на Eleven.
В момента е управляващ съдружник в агенцията за интегриран дигитален маркетинг xplora.bg. Клиенти на Xplora за целия си дигитален маркетинг са над 210 водещи български и мултинационални компании, от бързооборотни стоки през индустриални продукти до финансови услуги. Услугите покриват от стратегия, през планиране и управление на рекламни кампании в Google, Meta, Linkedin, Youtube и други, до създаване на уникално съдържание.
Георги е управляващ съдружник и в xplora.academy, където има много безплатни ресурси по дигитален маркетинг. Xplora academy предлага отделни курсове, включително безплатни, пакети и цялостна програма по дигитален маркетинг – водени от практици, като всеки модул допълва и надгражда предходния. Лекторите от агенции, компании и наложени професионалисти дават детайлни примери.
Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет, както и дигитален маркетинг в eMBA програмата на AUBG, както и на магистри дигитален маркетинг в УНСС и МВБУ.
Сертифициран управленски консултант и сертифициран за управление на операциите. Завършил е executive MBA към Американския университет. Член на Управителния съвет на IAB Bulgaria от 2016 г. до 2021 г.
Георги води и свой блог malchev.net, който представя приложими принципи и подходи, както и много конкретни примери – както за бизнеса, така и за личния живот. Блогът печели наградата на публиката за личен блог на Сайт на годината през 2019 и е сред водещите резултати в търсещите машини на тема навици, личностен профил, какво е да си лидер, положителни емоции и други.
Георги води и Linkedin Newsletter на тема маркетинг, в който представя ключови маркетинг концепции и подходи с много разбираеми примери и следващи стъпки за прилагане.