Кремена Георгиева е мениджър „Корпоративни комуникации и КСО“ в Kaufland България.
Има близо 20 години опит в областта на корпоративните и вътрешни комуникации, връзките с обществеността и корпоративната социална отговорност.
В Kaufland България отговаря за стратегическото развитие на темите, свързани с устойчивото развитие, околната среда и подобряване живота на местните общности.
Сред водещите проекти за компанията в тези сфери са популяризиране на културното наследство чрез развитието на новата градска „Сцена Централни хали“, подкрепата на българските антарктически експедиции, както и изграждане на мост между бизнеса и образованието.
Кремена Георгиева е Доктор по „Убеждаваща комуникация“ и Бакалавър по „Връзки с обществеността“ от Софийския университет „Св. св. Климент Охридски”. Завършила е и чуждестранни професионални обучения, свързани с управление на комуникации и прилагане на интегрирани комуникационни стратегии. Тя е дългогодишен преподавател в „Нов Български Университет“. Носител на няколко награди за ефективни комуникации.