Бързото развитие на AI налага нови тенденции на пазара на труда. Еволюцията на технологиите води до нови пазарни изисквания. Кои са професиите, които ще бъдат заменени от изкуствения интелект, как да се справим с новите кариерни предизвикателства, важно ли е да учим през целия живот?… Професиите вече не са такива, каквито ги познаваме и само гъвкавите и иновативни работодатели успяват да се адаптират към новата HR действителност.
„Бъдещето: Работодатели и кариера 2024“ е изданието, посветено на компании, които успешно се адаптират към новите тенденции в HR индустрията и изграждат силен работодателски имидж. Проектът дава отговори на важните въпроси за развитие на успешен HR, привличане и задържане на млади таланти, изграждане на успешен работодателски бранд.
Кога: 30 септември 2024 г., 19:30 ч.
Предварителен запис: 25 септември 2024 г., 14:00 ч., студио Bulgaria ON AIR
Формат на излъчване: хибриден
- Телевизия Bulgaria ON AIR
- Онлайн стрийминг на www.bgonair.bg и www.dnes.bg
- Социални медии: Facebook страницата на Bulgaria ON AIR
Каква е ДОБАВЕНАТА СТОЙНОСТ?
- Органично бранд съдържание в телевизионен и онлайн формат
- Задълбочени дискусии с представители на утвърдени компании от различни сектори
- Възможност за обмен на идеи и гледни точки с цел подобряване развитието на бизнесите в България
- Достъп до актуални и успешни предприемачески практики
- Дискусиите се провеждат в специализирани студиа на телевизия Bulgaria ON AIR
Работни теми:
- Как поколението „Z“ променя пазара на труда?;
- Милениъли vs „Z“ поколението – възможности и противоречия;
- Поколението „Алфа“ и предизвикателствата пред бизнеса на пазара на труда;
- Революция на лидерството;
- Професионално менторство;
- Предприемачески дух;
- Как пазарните тенденции въздействат върху привлиането и задържането на таланти за 5 и повече години;
- AI и нови професии. Възможно ли е AI да замени човешкия фактор в някои от секторите?;
- Финансов wellbeing: как да се грижим за финансовото здраве на служителите?;
- Ментално здраве и ефективност на работното място.